Zawarcie umowy ramowej na dokonywanie oszacowań na potrzeby przymusowej restrukturyzacji – 2 części
Postępowanie prowadzone jest w celu zawarcia umowy ramowej zgodnie z art. 311 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp”, z zastosowaniem odpowiednio przepisów dotyczących trybu przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 132 ustawy Pzp.
Przedmiotem zamówienia jest określenie ramowych warunków udzielenia i realizacji zamówień wykonawczych w okresie obowiązywania umowy ramowej, obejmujących dokonywanie oszacowań aktywów i pasywów wskazanych przez Zamawiającego podmiotów. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na skutek wejścia w życie zmian do ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), w wyniku których zostały zniesione dotychczasowe wyłączenia przedmiotowe w zakresie udzielenia zamówień, których przedmiotem jest dokonywanie oszacowań na potrzeby procesu przymusowej restrukturyzacji o wartości powyżej progów unijnych. W związku z tym Bankowy Funduszu Gwarancyjny zobowiązany jest do zawarcia nowych umów ramowych na dokonywanie oszacowań po przeprowadzeniu postępowań zgodnie z procedurą przewidzianą w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Wszczęcie niniejszego postepowania prowadzonego w celu zawarcia umów ramowych na dokonywanie oszacowań lub samo zawarcie umów ramowych w żaden sposób nie oznacza jakichkolwiek działań Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w stosunku do któregokolwiek banku czy kasy.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADNIA OFERT !
Oferty należy złożyć do dnia 26 listopada 2021 r. do godziny 11:00.
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej z wykorzystaniem mniPortalu i ePUAP – szczegóły w SWZ.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2021 r. o godz. 12:00, poprzez odszyfrowanie ofert za pomocą miniPortalu.
Link do postępowania na miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/81fb1b03-1e5f-4a34-bb54-517de6755706
-
Ogłoszenie o zamówieniu 78.56 KB, (pdf)
-
SWZ 1.22 MB, (pdf)
-
Zał. nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1 779.98 KB, (pdf)
-
Zał. nr 1B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2 789.94 KB, (pdf)
-
Zał. nr 2 do SWZ - Formularz oferty 53.52 KB, (docx)
-
Zał. nr 3 do SWZ - Wzór JEDZ 55.23 KB, (docx)
-
Zał. nr 4 do SWZ - Oświadczenie o grupie kapitałowej 53.85 KB, (docx)
-
Zał. nr 5 do SWZ - Oswiadczenie i aktualności informacji 33.52 KB, (docx)
-
Zał. nr 6 do SWZ - Oświadczenie o przychodzie 33.39 KB, (docx)
-
Zał. nr 7A do SWZ - Wykaz usług - cz. 1 107.03 KB, (docx)
-
Zał. nr 7B do SWZ - Wykaz usług - cz. 2 107.28 KB, (docx)
-
Zał. nr 8A do SWZ - Wykaz osób - cz. 1 104.22 KB, (docx)
-
Zał. nr 8B do SWZ - Wykaz osób - cz. 2 93.72 KB, (docx)
-
Zał. nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy ramowej 4.70 MB, (pdf)
-
Ogłoszenie - zmiana terminu 46.17 KB, (pdf)
-
Modyfikacja SWZ - zmiana terminu 611.23 KB, (pdf)
-
Ogłoszenie o zmianie terminu 2 66.94 KB, (pdf)
-
Modyfikacja SWZ - zmiana terminu 2 611.56 KB, (pdf)
-
Pytania, odpowedzi, modyfikacje SWZ 1.06 MB, (pdf)
-
Zał. nr 1A do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 1-aktualny 663.56 KB, (pdf)
-
Zał. nr 1B do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - cz. 2-aktualny 655.25 KB, (pdf)
-
Zał. nr 7A do SWZ - Wykaz usług - cz. 1-aktualny 107.35 KB, (docx)
-
Zał. nr 7B do SWZ - Wykaz usług - cz. 2-aktualny 107.53 KB, (docx)
-
Zał. nr 8A do SWZ - Wykaz osób - cz. 1-aktualny 105.27 KB, (docx)
-
Zał. nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy ramowej-aktualne 4.43 MB, (pdf)
-
Ogłoszenie o zmienie terminu 3 66.94 KB, (pdf)
-
Modyfikacja SWZ - zmiana terminu 3 611.68 KB, (pdf)
-
Informacja o środkach finansowych 599.63 KB, (pdf)
-
Informacja z otwarcia ofert 597.89 KB, (pdf)
-
Informacja wyborze ofert 808.92 KB, (pdf)
-
Ogłoszenie o zawarciu umów ramowych - wynik postępowania 148.50 KB, (pdf)